2012. január 24., kedd

Peg Perego Babakocsi Venezia MT Toffee csere is - Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Peg Perego babakocsi Venezia MT Toffee
Unisex színü szerintem.
Használt, a kisfiamé volt.
Mély és sportkocsi funkció egyaránt, ülőrész vízszintesig dönthető, 3 fokozatban. Összecsukás lap alakúra ülőrésszel együtt, egy kézzel, könnyedén.
Tartozék: hálós nagy alsó kosár, levehető karfa és tálca (étel és italtartó résszel) a gyermek előtt, levehető tető, állítható lábtartó, lábzsák, esővédő.
Váz anyaga alumínium, így könnyü kocsi nagyon, súlya: 10, 3 kg
Kerekek: mindegyik külön-külön bolygósítható és fékezhető közepes méretü habosított müanyag-ez jó mert mindkét irányból tolva tudod az első kerekeket bolygósítani, a hátsókat fixálni, így könnyen irányítható.
Rugózása teleszkópos
Huzata levehető, mosógépben is mosható 30 fokon
kupolás tető levehető és nyári tetővé alakítható
Szélessége: nyitva: 55cm, összecsukva: 55 cm
hosszúsága: nyitva: 89-101 cm, összecsukva: 86cm
magassága nyitva: 102 cm
Travel system rendszerü hordozó külön vásárolható és csatlakoztatható hozzá (nekem nincs)
Eredeti ára 79990 ft volt a Brendonban.
Nagyon szerettem, könnyü vele közlekedni, igazi városi babakocsi szerintem., kis autóba is könnyedén befér-én c tip. Opel corsába lazán betettem.
Állapota: használt, jó állapotú
Hiba: a huzatra nagyon ráfér egy mosás, mert őszintén nem foglalkoztam ezzel mióta nem használjuk, és még annyi, hogy (ha hátulról tolod a babát nem szemből, akkor) a hátsó kerekek fékjei kissé kopottabbak, vagy csak egy tisztítás férne rá azokra is, nem tudom, de foghatnának jobban is szerintem. De egy ügyes apuka biztos megoldja. : -)


Jelenlegi ára: 25 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-04 14:42
. Peg Perego Babakocsi Venezia MT Toffee csere is - Jelenlegi ára: 25 000 Ft